Papatyam1 Her gördüğüm uyuz postuna yazarım , çünkü nasıl zor bir illet yaşadım biliyorum.
Öncelikle çocuğa bulaşmış bile. Ve illa ki evde kim varsa herkese bulaşır kaçarı yok malesef. Hiç beklemeden krem kullanmaya başlayın. Uyuz böceği zaman geçtikçe deride tüneller açıyo, o yüzden kremi ne kadar erken kullanmaya başlarsanız o kadar çabuk atlatırsınız. Kıyafetlerinizi 90 derecede yıkayın. Ve sürekli nevresim değiştirin. Biz doktora çok geç gitmiştik o yüzden aylarca zor atlatmıştık. Çok geçmiş olsun 🌸