Bebeğim 46 günlük geçen hafta perşembe hastalandı bir anda halsizlik iştahsızlık ishal ishalde kan sümüksü şeyle dolmaya başladı bebeğimi aldım hemen hastaneye geldim baktılar ve zehirli ishal dediler bebeğimden kan aldılar damar yolu açtılar canımdan can gitti o ağlarken 😭😭😭 kaka sayısı çöktü 20 yi buluyordu 4 gun kaldık eve geldik ilaçlarla devam ediyoruz ama kaka günde 7 8 i buluyor geçmedi mi tamamen benim yüzümden oldu kimseye vermicektim bebeğimi 😭😭😭 bebeğim iyi olsun istiyorum her emme de kaka yapıyor içim acıyor ne zaman iyi olucak 😭