Edanc Beren2323 Rüştem Şaşmaz var bildiğim, tedavi olup memnun kaldığım. En son Akropol hastanesindeydi şimdi nerede çalışıyor bilmiyorum
Beren2323 Edanc saçımda egzama varda 2 yıldır geçmiyor o yüzden iyi bi doktor arıyorum . Teşekkür ederim
Neslidamla Beren2323 hastanede değil muayenehanesi var biraz pahalı ama internetten alın telefonunu görüşün kesinlikle gördüğüm en tatlı , ilgili ve bilgili doktor