Kizlar bebegime ek gidaya 5. Ayda basladik. Su an 6 aylik olmak uzere dune kadar cok guzeldi ben pure vs veriyordum yiyordu yada kasigi onun eline veriyordum yine yiyodu kati seyleri eline veriyordum o sekilde de yiyordu. Dun sebze corbasi yaptim bugunde yogurt verdim ara ogunde bebe biskuvisiyle karıştırıp (linclemeye gelenler icin cici bebe degil kendik yaptim😀) ama corbaya ilk kasigi kocaman acti sonra hic istemedi bende zorlamak istemedim. Bugunde yogurdu once diliyle yaladi ucundan sonra komple kapatti agzini asla acmadi. Ne yapmaliyim boyle bi durumda ?