chemist Merhaba 32. hafta analık çalısamaz raporu almistim.E devlet sistemimde bu rapor mevcut ve gecen hafta dogum yaptim.Bu dogum rapor parasi için yapmam gereken başka işlem var mı? yardimci olabilir misiniz☺️
JackDaniels chemist Rapor bitince otomatik yatıyor🙏🏻 Çocuk yardımı içinde sosyal yardımlaşma kurumuna başvuruyorsunuz kimlikle😍
tatlisert chemist doğum yaptıktan sonra aldığınız doğum belgesini de muhasebeciye bildirmeniz gerekiyor.
Yorgunannee_dd chemist doğum sonrası raporunuda iş yerine göndermeniz gerekiyor onlar sisteme giriş yapınca rapor bitince otomatik yatar başka bir şey yapmana gerek yok
chemist Miniknur Ben sadece çalışamaz raporunu bildirdim işyerine sonrasında dogumla ilgili hiçbir bilgi göndermedim.Meraklandim farkli bir seye gerek var mk diye.Ama raporum var e devlette sadece baslangic tarihi yaziyor bebek dogum tarihi vs kisimlari boş bir an tedirgin oldum eksiklik mi var diye?
chemist JackDaniels E devletteki raporumda rapor bitiş tarihi yazmiyor sadece baslangic tarihi var bu yüzden beklemedeyim endişeli bir şekilde☺️