Ozge04858 Aşı vurulduğu için bebegim huysuz agrisi yada ateşi olursa ebe verebilir misin dedi bi zararı olabilir mi ki calponun pembexolan
YigitEfeninAnnesii Ozge04858 bizimki de dün aşı oldu çok huysuzdu verdim kendi kaşığında ortasına çizgi var oraya kadar tam doldurmadım bi dün verdim bide şimdi
Browni_61 Ozge04858 Ebede soylemis zaten verebilirsinz bisey olamz.Bi cay kasigi verin 4 saatte bir.Atesi yoksa bile ağrısı olur verin.