my199444 olabilir belki küçük geliyor sıkıyorsa yapışıyorsa belki o yuzden de pişik olmuş olabilir çişli yada kakalı fazla durunca da pişik yapıyor bezden de kaynaklı olabilir. Yanlardan taşıyordu her kaka yaptığında beli de aşağı inmişti artık o yuzden 4 numaraya geçtim ben. Paketin üzerinde yazan kiloya takılma bence bebeğe küçük geliyorsa değiştir küçük bi paket al dene büyüklüğüne bak