Mirayslck benim de başlarken tereddütlerim wardı sürekli ağlayan bir çocuk olduğu için bir defa deneme yaptık bir saat en azından duracak mı babaannesiyle diye çok fazla ağladı dayanamadım aldım hemen 🤷♀️ Sonra planladığımdan daha erken başladım çalışmaya ama hiç beklediğim gibi olmadı babaannesi de destek oldu biraz dışarda biraz ewde oyalarım hiç aklın kalmasın dedi sonra bir anda başladık sonuç harika gülüyor eğleniyor wideo atıyorlar sık sık sağolsunlar ☺️ Planladığımız gibi olmuyor hiç kendinizi üzmeyin küçük olması daha çok avantaj çocuklar bizden daha çabuk ve kolay adapte oluyorlar başlayana kadar bol bol birlikte wakit geçirin işten gelince daha enerjik oluyorsunuz hiç korkulduğu gibi değil çokça özlem kavuşulduğunda da bolca sarılma oluyor ☺️