Rainyellow Ben kısma kadar hak verdim . Deprem ülkesinde yasıyoruz ve bunları düşünmemiz lazım , trafik kazaları sürekli oluyor ve tedbirsizlik yüzünden bebişler zarar görüyor, arabada kemer mutlaka takılmalı haberlerde sürekli kaldırımdan bebeği kemersiz indirirken bebeği düşüren sonrada görmeyip üzerine basan anneler izliyoruz . Bunların adı tedbirli olmak ve harika seyler . Ama dısarı çıkma denize düşme senaryoları biraz fazla , bir sekilde bunları aşmanız lazım , dikkat ederek önlem alarak basınıza kötü seyler gelmez . Kötü bişi gelecek diye hiç bişi yapmamak hem size hem bebeğinize yazık eder . Ben 4 aylık kızımı puset ile tüm önlemler alıp isofixe baglayıp araba ile kısa mesafe seyahat ediyorum . Hatta eşim asker oldugu için bir görev çıktı ve tek basıma sehir değiştirerek 3 saatlik yola kızımla arabayla gitmek zorunda kaldım . Yapmayın bence bu kadar . Size yazık 💓