Eda-asel Büyük ihtimalle uyuz olmuşsunuz canım inşallah değildir tabi ama cildiyeye gidin. Ben 7 aylık hamileyken ilk eşimde başladı doktora gitti uyuz demiş ilaç kullansi temizlik falan bende kaşıntı baslasdi yara bere olmuştu heryerim dermatoloji gördü uyuz değil dedi bana sonra başka bı doktor uyuz dedi ilaç kullandım ama geçmedi bu arada 4 yaşında oglumd aayni sekild ekasiniyordu onada kullandık ilaç ama geçmedi doğum yaptım doğumdan 1 ay sonra bebeğimin bacağında sırtında kırmızı kırmızı lekeler falan çıkmaya başladı doktora gittik uyuz dedi ilaç verdi hepimiz kullandık ama yine geçmedi şuan hala devam ediyo bende kaşıntı bebeğin vücudunda kırmızı lekeler çıkmaya devam ediyor uyuzun belirtileri ayak tabanı el parmak ayak parmak araları koltuk altları kaşıntısı genelde gece yoğunlaşır kaşıntı