Mom3434 Merhaba kızlar 2 doz biontech sonrası korona olan var mı çevrenizde duydunuz mu belirtiler nasıl acaba
Sadem1 Mom3434 bende üçüncüyü yaptırdıktan 6 gün sonra yoğun bakımlık olanı duydum. Adam korana olmuş durumu çok kötüymüş.
Minikkus- Mom3434 var arkadaşın babası oldu cigerlere indi ama yoğun bakimlik olmadı şükür normal odada tedavi oldu 1haftaya iyileşti
Aysegullll233 Mom3434 eşim 2. Dozdan sonra yatak döşek hasta olda aşırı hastalandı grip boğaz ağrısı halsizlik hepsi vardı doktora gittii aşıdan olmuştur dedi test yaptırsan pozitif çıkar şuan yalancı koronasın demişş
Mom3434 Aysegullll233 evet o aşıdandır malesef aşıdan zaman geçtikten sonra olup belirtisi cok olan va rmı acaba
mom726272 Mys01-01 benim eşim 10 yıldır spor yapar, ağzına sigara değmemiş bir adam sağlıklı ve dinçti ama 2. doz biontech’ten sonra yatağa düştü resmen ter döktü. 3 gün ateşliydi, sonra da öksürük oldu 1 hafta kadar.