Anne_1 Kızlar merhaba bebegim 2 aylik sanırım biraz üşüttük.. sürekli huzursuz ve 2 yudum alıp ağlayıp çıkarıyor ağzından.. konu hakkında bilgisi olan lütfen yardimci olsun. Sağıp biberonla veriyorum. Memeden emmiyor cok üzülüyorum