Emrhn 3 gün önce doğum yaptım bebeğim entübe edildi küvezde daha kucağıma alamadım dokunamadım 😢 Sizde durumlar nasıl neler yapıyorsunuz
betulahmethilmifatih Emrhn cok gecmis olsun canim allahin izni ile bu gunlerde gecer bende yasadim oglumda cok ozr beklemek allahim tez zamanda kavustursun
Alyadua5 Emrhn geçmiş olsun 27 haftalık Doğum yaptım benmde bebeğim 52 gündür küvezde haftada 3 defa gidip bilgi alıp görüyoruz enfeksiyonu yüksek antibiyotik tedavisi görüyor
Erv Emrhn bnmde premature dogdu bebegim 3 gundur kuvozde solunum cihazina bagli sariliktan dolayi mavi isikta antibiyotik tedavisi goruyor damar yoluyla serumla besleniyo ve cok az birsey siringayla anne sutu veriliyormus…
Gunes46 Emrhn ah canım 15 gün oldu bugün bebeğim kuvezde zayıf dodu bende hiç kucağıma almamadim koklayamadim 5 dakika.gorup cikiyorum ne zaman çıkar acaba bebeğim çok geçmiş olsun bu arada
Emrhn betulahmethilmifatih Teşekkür ederim Allah razı olsun inşallah biran önce geçer oğluma kavuşurum
zeyzey77 Emrhn İlk bebeğim 10 gün ikinci bebeğim 37 gün kuvozde kaldı. İlk bebeğimde virüs yoktu her gün gidip görüyordum . Son 3 gün emzirmeye aldılar. İkinci doğumda bebeğimi sadece bir kere kovuzde yatarken gördüm . Hiç emzirmeye almadan çıkış verdiler