2 aylık kızım var. Sütüm ağzına çok geliyo yarısını içiyo yarısı ağzından dışarı kıyafeti ıslanıyor hep. Her şeyi geçtim boğazında kalıyo boğuluyor nefes alamıyor. Çok korkuyorum haliyle her seferinde. Adam akıllı emziremiyorum bile bebeğimi. Yatarak emzirmeye dik emzirmeye denedim ama olmadı gibi. Benim gibi olan var mı nasıl yaptınız?