gulshen Kızlar bebeğim 8 aylık anneme bırakıp markete gittim yataktan düşmüş annem ağlama sesine gitmiş bakmış yerde emekleme pozisyonunda duruyor ağlıyor annrmin dediğine göre az ağlamış kusma vs yok şuan genel durumu iyi keyfi yerinde 1,5 saat oldu düşeli. Ilık duş aldırdık. Yatak yaklaşık 60 cm. Var mı böyle durumla karşılaşan ne yapmam gerekiyor çok üzülüyorum 🥺
Pamuk_bebegim42 gulshen Ah canım çok geçmiş olsun 1 yaşında 3 kez düştü bende çok korkup hemen acile gitmiştim röntgen çektiler ama bişey çıkmadı çok şükür geçenlerde yine düştü uykusunda hemde geceydi gözlemledim çok şükür bişey olmadı içini ferah tut insalalh bişey olmaz düşe kalka büyüyorlar ben artık yatağa almıyorum ama alırsam da yere hep minderler diziyorum için rahat etsin istiyorsan hastaneye git sen bilirsin
Pamuk_bebegim42 gulshen Kusma gözlerde kayma şiddetli ağlama felan yoksa ayrıca vücudunu soy her yerine bak birde mümkünse 2 3 saat uyutma
Aycan5454 gulshen benim kızım da düşmüştü yataktan 75 cm boyu yatağın yere düşmüştü sırt üstü hemen kaldırdık bir kaç dakika kadar ağladı sustu elini yüzünü yıkamıştım
Nkht2705 gulshen geçmiş olsun,iki çocuğumda biri yataktan ,biri kıltuktan düştü malesef.Düşme sonrası aşırı ağlama,kusma,anlamsız hareketler,gözlerde kayma gibi bi durum yoksa problem yoktur demişti dotorumyz.Olmadı da cok şükür bisey,takip etmiştik bi süre.
Heyecandorukta gulshen gecmis olsun gozlemleyin. Cisli bez sayisi her zamanki gibi olacak, kusma gozlerde kayma olmayacak. Bilinci zaten yerinde masallah. Ben oglumu 2 aylikken pusetin mekanizmasi yuzunden beton zemine dusurdum dudagi patladi. Allah koruyor ama o korkuyu caresizligi cok iyi biliyorum. siz yine tedbirli olun en ufak bi gariplikte dogru hastaneye.
Oznuratm Gözlerinde kayma hareketlerinde değişiklik kusma falan olursa doktora götür canım 2-3 saat uyutma geçmiş olsun tekrardan
buselidunya gulshen Çok geçmiş olsun🌸 kızım düşmüştü yakın zamanda, bizim yatağımızın yüksekliği de 60-65 cm vardı. Doktora sormuştuk eğer hareketlerinde değişiklik, uyku hali, gözlerinde kayma yoksa telaşlanmayın demişti ama yine de takip etmek lazım 🥰
buselidunya gulshen Yani aslında bir süresi yok ama bu saate kadar bunlardan biri olmadıysa korkmayın bence 🥲
Nazli92Alp gulshen Oğlum 5 aylıkken sağlık ocağındaki sedyeden düştü benim aglamamla ağlamaya başladı aile hekimimiz birkaç saat takip edin 2 saat uyutmamaya çalışın kusma fazlasıyla uyku hali ya da hareketlerinde tuhaflık olursa götürün Dr a demişti şükür hicbisey olmadı