Merhaba lütfen yargılamadan okuyun. 7 aylık bir bebeğim var ve asla uyumak istemiyor. Emzirirken uyurken oyun oynarken hep bir kaos içerisindeyiz. Çok hareketli 6. Ayına girdi emeklemeye başladı 6.ay sonunda tutunarak kalkmayı çözdü ve şimdi arkamı dönmeden ayaga kalkmış adım atmaya çalışırken yakalıyorum. Gözümü iki dk çeviremiyorum. Sürekli yanında istiyor. Kucak istiyor gece min 10 defa kalkıp emiyor artık göğüslerim ağrıyor uykusuzluktan psikolojim çöktü asla dinlenme fırsatı bulamıyorum. Benden başkasında durmuyor. Yemek yemeğe su içmeye fırsatı olmazz mı bir insanın olmuyor.çok bunaldım arkadaşlar kendime vakit ayıramıyorum 2 saat uyutmaya çalıştığım çocuk 15-20 dk uyumuyor. Uyku eğitimi vermeye çalıştım ama 2 gün dayanamadım 2 gün toplam 2 saat uyumadı çünkü. Görüyorum bazı anneler her işini yapıyor çocukları çok akıllı gördükçe daha çok sinirlenip daha çok üzülüyorum