Kucukadamimm Bizede aptamil felaket gaz yapmıştı. Sma dan memnunduk . Aptamil conformil hiç gaz yapmamisti ama oda kakasını çok zor yaptiriyodu.
Elif_mihrimah17 Benim bebeğimde kabızlık yaptı çocuğum kıvranıyordu sonra hippe geçtik şuan çok güzel hiç sorun yaşamıyorum rahat rahat hem gazını yapıyor hemde kakasını