1prens1prensess LadyMarmalade denemedim fakat düşününce donduktan sonra eriyince buruş buruş olur o erik konusunda yaşamıştım kayınvaldem dondurmuş vermişti hamileylen canım çekmişti kötüydü yenecek gibi değildi
Honki_Ponki LadyMarmalade Hiç koyma canım derim çünki dondurucudan sonra eskisi gibi olmuyorlar yeşil erik koymustum ordan bilşyorum üzüm daha sulu oldugundan hiç taze durmaz yani
LadyMarmalade 1prens1prensess Honki_Ponki O6y2k2u teşekkürler kızlar koymayım o zaman MayneymisAltintop kızım çok seviyor ondan koymak istemiştim 😓
MayneymisAltintop Ayyy üzüm harika oluyor ben yazın hep koyarım ama çözdğrmeden yiyorum. Serin serin yiyorum acayip lezzetli oluyor.
Gzdzeynep LadyMarmalade donuk halde yicekseniz güzel oluyor dondurma hissi ama çözdürünce su gibi olur bence çözdürmeden yemek için atın dondurucuya. Benim de dondurucumda var üzüm.