Merhaba anneler. Kızım 2 ay 24 günlük. Parmağını emiyor :( ben de emzik vermeye çalışıyorum. Philips avent aldım ancak almadı. Bibs aldım. Onda da bir koku var. Plastik gibi kötü bir koku. Benim bile midem bulandı. Kızım nasıl alacak ki onu :( ağzına alıyor sonra öğğ yapıp geri atıyor. Bibs kullanan anneler sizde de koku problemi var mı? yorumlarınızı ve kokunun gitmesi için önerilerinizi bekliyorum. Bunda koku olmasa alacak gibi (inşallah tabi)