Merhaba bebeğim geçen hafta 1 yaşına girdi ama 1.5 haftadır ne doğru düzgün yemek yiyor ve sürekli her şeye ağlıyor yemek yemeyi reddediyor sürekli emmek istiyor en sevdiği yemekleri yaptığım halde kabul etmiyor yemeyi kendi kaşığı tutmak istiyor izin veriyorum yesin diye ama yok ortalığı batırıyor yinede yemiyor ne yapabilirim bir fikri olan varsa yardımcı olabilir mi lütfen😢