biradamavisi Bebeğim 2. Ay aşılarından sonra dur@madan ağlıyor ateşi yok ama ağrısı var sanırım. Calpol içirebilirsşniz dedi hemşire ateşi olmasa da içirsem mi?
Alpbeybi biradamavisi bizi doktorumuz ateşi olmasa bile rahatsızsa ağlıyorsa calpol içirebilirsiniz ya da fitil kullanabilirsiniz demişti. Biz de bugün olduk. Bebeğim rahat gibi şimdilik bakalım 🙌🏻
Bebegimm1 biradamavisi calpol ates dusurucu agri kesici yani 1 cay kasiginda içirin ama dikkatli verin azcık azcık verin ilk basta birden verirseniz yutamaz
sademinannesi biradamavisi koldan vurulan verem aşısı çok ağrı yapıyormuş ondan dolayı durmuyo yavrucak bizde aynı şekilde ilk ateşi çıkmadı ama çok ağlıyordu hemşire bize ateşi olmazsa da çok ağlar huzursuz olursa 1 çay kaşığı ver demişti sizde verebilirsiniz
biradamavisi Alpbeybi verdim çocuk resmen rahatladı ama beni hemşire uyarmadı sinir oldum. Ben aradım ateşi olursa verelim mi diye kendisinin söylemesi gerekirdi elimizde calpol da yoktu yani alelacele babam gitti aldı sağ olsun.