Tazeanne3434 5 aylık bebeğim ve kendimi aşırı yorgun halsiz hissediyorum içim geçiyor bayılacak gibi oluyorum başım dönüyor sürekli aynı durumları yaşayan var mı emzirmekle alakalı bi durum mu başka bisey mı 😔
Ruyaninannesi Tazeanne3434 kansızlık olabilir demir eksikliği olabilir ya da tansiyonunuz düşmüş olabilir
Minelask Tazeanne3434 ben çok yaşadım 7 aylik hala o durumdayım nasıl geçecek bilmiyorum sürekli içim geçiyor
Tazeanne3434 Ruyaninannesi 1 ay önce kan verdim sadece folik asit eksikliği vardı ilaç kullanıyorum tansiyonumu ölçüyorum normal çıkıyor 😑
Ruyaninannesi Tazeanne3434 bence yeniden bir degerlerinize baktırın tüm vitaminlerinize baksınlar inşallah önemli birşey değildir çok geçmiş olsun 🧡
Tazeanne3434 Berfinernn evet canım bebek büyüdükçe uyku düzeni oturdukça normale dönüyor hersey gün içinde yoruluyorsun tabi ama gece uyumak iyi geliyor suan 17 aylık olduk