Aselminaa Kizlar dogum yapali 2ay oldu kanamam 30gun kadar surdu bittikden sonra bazen ara ara hafif sekilde kanamam oluyor basina gelen varmi boyle bi durum?
Havvamurat Aselminaa evet ben de oldu kadın doğum uzmanim muayene etti alttan. Emzirmeye bağlı kanama dedi.yogun emzirmeden olur dedi ismini de söyledi ama kanamanin ismini hatırlamıyorum
Purple Aselminaa bnmde ayni seklde bebegim bgun 1 ay 28 gunluk arada bi iki damla kabama oluyo acik koyu renkle bnimfe icmde bi suphe var.. 3 aylik korunma ignesi vurundum oyuzden mi bilmiyorm ama doktor igneyi vurmadan demisti 6 ay emzirirken duzenli adet bekleme diye
green Canım hiçbir problem yok merak etme.Eğer doktor kontrolünü yaptırdıysan başka herhangi bir problem olmaz.Benimde bitti geldi sonra iki kez regl oldum.