Reyna Naciyeylmz her yenidoğan bebekte olur o, mustela konak kremini sürüp bekletip tersi yöne tarayın hindistan cevizi yağı da olur. zeytinyağı sürmeyin
Mom987 Naciyeylmz Hemen hemen her yenidoganda olur. Ben zeytinyagi kullandim fayda etmedi. Bebeyagi kullandim fayda etmedi Karbonatli su kullandim fayda etmedi. En son badem yağı kullandim 2 kullanmada konaklar 0 a indi.
mutlukalp21 Reyna hakiki zeytinyağı ni ısıtıp soğuttuktan sonra kullanabilirsin dedi benim doktorum ben sürdüm ve konak tarağı ile geri doğru taradım gitti hiç kalmadi konak
Nehirvesma Benim kızımda da oldu banyo yaptırmadan 1 saat önce zeytin yağı yada bebek yağı kafasına sürdüm.Daha sonra sık ağızlı bir tarakla tarayıp banyo yaptırdım. Hemen geçti.
Naciyeylmz Nehirvesma nasıl bir tarak cnm böle küçük taraklarvar erkeklerin kullandı ondan alsam olur mu
Naciyeylmz BerfinAzad a bolca şampuan iki günde bir yikarm ilginç terlik ondanmidir ki yada buranın suları pis biraz
Momsmom BerfinAzad temiz yikanmaktan kasti belkide iyice durulamak guzelce kurulamak ve bnyo sonrasi saclarni taramak gibi seyler olablir. Cunku benm doktorumda sampuani iyice arindirmazsan konak olur ya iyice durula yada hergun ykadiginda sacini sampuanlama demsti
Nehirvesma Hakiki zeytin yağı cildi yumuşatır. Hatta ben kaka yapamadığında bile hakiki zeytin yağı ile masaj yapıyorum 3 saat sonra yapıyor
Yazannesi1 Naciyeylmz ben banyo yaptırmadan 20 dk önce normal bebe yağı sürdüm yumuşak tarakla hafif taradım. Banyodada süngeriyle şampoanıyla ovdum geçti şükür 🌸
Reyna Ohaezgi siz zararımı görmediniz diye başkası görmeyecek değil zeytinyağı bebek cildine sürülmez asidik olduğu için