[silindi] İyi günler kizlar doğum yapalı 1.5 yıl oldu nerdeyse reglim düzene girmişti son bir kaç aydır fakat bu ay 16 gün gecikti erken gebelik testi aldım negatif çıktı maalesef korunmuyoruz teste çıkmadığı halde gebelik olabilir mi
basaktpe12 [silindi] olabilir korunmuyorsanız zaten ihtimal var oğlum 11aylık iken hamile kaldım şuan 7aylık hamileyim
Haticekkbkr [silindi] korunmuyorsaniz her an hersey olabilir valla. Bazen testlerde sıkıntı olabiliyor. Maalesef demişsiniz istemeden mi korunmuyorsaniz yani.
betulahmethilmifatih [silindi] canim olanilrsin ama strestende gecikmis olabilirsin tavsiyem kan testi yaotirman
[silindi] basaktpe12 erken gebelik testi yaptım birkac gün önce onda çıkmadı olsa çıkardı diye düşünüyorum ama bilemedim