Bebeğim 8 günlük oldu. 14 günlük olduğunda d vitamini başlicaz ama asmde kalmadığı için vermediler reçete yazalım dediler. Çıkarken unutmuşum yazdıramadım. Zaten asmnin verdiğinin içeriği kötü diyenler var. Ocean ve sideferi duydum ama siz ne tercih ettiniz anneler?