Arveninannesii23 Bayanlar ben üşüttüm çok agrım vardı çocuğuma bakamadım serum taktırdım parol taktılar doktoe 4 saat emzirmeyeceksin 4 saat sonra sağacaksn sütü atacaksn dedi
Burcubkb Arveninannesii23 banada aynısı oldu dün hem parol hem miyde bulantısı için serum taktılar 4 saat emzirme dedi kızım biberon tutmadığı için çok ağladı daha sonra dahiliye dr una sorduk emzirebilirsin maskeni tak emzir bi sıkıntınolmaz dedi bende emZirdim
KoalasMom Arveninannesii23 Ben 2 serum + 1 parol yedim doktoruma emzirdiğimi söyledim bana hiç emzirme yada sağ dök falan demedi eve geldim emzirdim direk
Alpbeybi Arveninannesii23 sadece parol taktılarsa böyle emzirebilirsiniz diye biliyorum. Niye öyle bişey demiş ki anlamadım
Esrakeskin28 Arveninannesii23 bende sürekli parol serum taktiriyorum canım sonrasında bebeğimi emzirmeye devam ediyorum hiç bir doktor sütünü sağıp dök yada su saatte kadar bekle demedi
Burcubkb Arveninannesii23 emZirdim ben bi sorun olmadı şükür benimkinde daha MİYde bulantısı için serumda vardı ama dahiliyeci bişey olmaz emzir dedi verdim gitti bende