Merhabalar,çok ağır bir gribal enfeksiyon geçirdiğim için ilaç kullanmak zorundayım, bebeğim 9 aylık daha önce hiç formül süt kullanmadım istediği zaman istediği dk emdi hep,ancak şimdi kullanmam gereken ilaçların birçoğu malesef süte geçiyor. Doktorum,
hali hazırda ateşli olan ve hiçbir şey yemeyip emmeye dadanan yavrum için Sma optipro önerdi. Yalnız ben ne sıklıkla ve kaç cc vermem gerek hiç bilmiyorum. Deneyimli anneler yardımcı olursa çok sevinirim.