balyavrum1 Etiketi üstünde bi tane 2-3 yas etiketli mont var arkadaşlar hediye geldi ama büyük oldu bize ve benim de beğendiğim bi mont var onu almak istiyorum o yüzden satıyorum
balyavrum1 Esilanin_annesi12 https://imgyukle.com/i/z29WG https://imgyukle.com/i/z26jf https://imgyukle.com/i/z2wPS attım canım mont bu mürdüm rengi 2-3 yas etiketli 150 lira düşünüyorum canım gene de fiyatta anlasırız beğenirsen
balyavrum1 https://imgyukle.com/i/z2JmU https://imgyukle.com/i/z2Q6H https://imgyukle.com/i/z2yyA https://imgyukle.com/i/z2nTo
Esilanin_annesi12 balyavrum1 cokkk tatli cokk guzel ama kizim 2 bucuk yasindada biraz zayif olurmuki diye oyuzden sordumda birde seneye giyecek biraz kucuk cnm ama cok begendim cok guzelllll
balyavrum1 Esilanin_annesi12 Esilanin_annesi12 istersen ölçüp atabilirim boyunu enini canım benim kızım 10 aylık ben çok da zayıf hiydirdim kızım içinde görünmedi ondan satmaya karar verdim bende 🙈
balyavrum1 Zene2023 merhaba montve 4 takım toplamdan 300 lira canım hiçbiri giyilmedi fiyatta küçük bi indirim de yaparım almak istersen