Lohusalık depresyonu yaşamamıştım her şey çok güzel gidiyordu son bir aya kadar.Ne olduysa oldu içimden hiç bir şey yapmak gelmiyor kimseyle görüşmek istemiyorum eşimi bile görmek istemiyorum sadece bebeğimle ilgileniyorum 4,5 aylık henüz ortada bir neden de yok nasıl atlatabilirim bu durumu