Tosbiklerinannesi benim de 1 oğlum var , 4 aylık.. ev işlerini gündüz oglum uyurken koştura koştura yapmaya çalışıyorum, birazını da eşim işten gelince yapıyorum.. tabii yine de kalan işler oluyor. Sonra da amaaan diyorum takma boşver olduğu kadar.. Bu günler bir daha gelmeyecek, oğlunla ilgilen diyorum..:)