Burcubuglem2 Her bebek aynı değil ama biliçli olursan canın sıkılmaz. Alışma dönemi bu dönemler, keşfetme dönemi. Sen kendini onun yerine koy, 6 ay sadece emmişsin ve pürüzsüz bir sıvı ile beslenmişsin. Bir anda ağzına değişik değişik şeyler veriliyor, anlamaya çalışmaz mısın? Tadı, dokusu değişik geleni ağzından çıkarmaz mısın? Sevdiğin, hoşuna giden birşey olursa da yutmaya çabalarsın. İç güdüsel olarak zaten yemek yemesi gerektiğinin farkında. Sadece püre gıdaları çok vermemeye çalış, çatalla ez kabaca öyle yedir.