Slm kızlar 11 haftalık hamileyim bugün 2 li tarama için hastaneye gittim ense kalınlığı normalin üstünde çıktı çok üzüldüm ve ağladım çok kötü oldum yarın tekrar çağırdılar hocayla konusup parça alınacakmıs basına böyle bişey gelip sonra sağlıklı doğum yapan var mı😢🥺🥺