4 ay 26 günlük oğlum atak haftasında daha iyiydik gündüz uykusu bire düştü o da ne uyumak en fazla 40 dk. Normalde 6 kere uyurdu hepsi yarım saat - iki saat arasında değişirdi en fazla 1.5 saat uyanık kalırdı. Yere koyardım oynardı asla kucak istemezdi şimdi öyle bir ağlıyor ki istersen kucağına alma. Atak bitti ama süreç bitmedi anlayacağınız 🤦🏻♀️