ssemashn Merhaba anneler çıldırmak üzereyim bu cocuk nasil uyuyacak ayağında sallarsın olmaz emzirirsin olmaz besigini sallarsın olmaz. Nasil uyuyacak şaştım kaldım artık… Siz nasil uyutuyorsunuz uyku saatleriniz nasil
Deletedmom0099 ssemashn ayakta sallamaya devamkeee bazen gündüz uykularında elini okşayarak da uyutuyorum keyfine bağlı sabah 8 kalkıs 11de ilk uyku 1e kadar 4ten 6ya kadar ikinci uyku 11de de gece uykusuna geciyo
Ghtyr ssemashn 15.5 aylık gunduz tek uyku uyuyor öğlen 1 saat kadar erken kalktığı zaman 1.saat 40 dakika kadar uyuyor Akşam 10 10 bucuk bazen 11 uyutuyorum bazen emerek bazen ayagimda yatiyor ninni açıyorum
Aselinannesii6 ssemashn yanyana yatıp pış pış açıyoruz 10 aylıktan beri öyle uyuyoruz akşam 10 buçuk ta gece uykusuna geçiyoruz sabah 9 da kalkıyoruz 1 buçuk 2 gibi öğlen uykusu yapıyoruz öyle bu arada 18 aylık kızım ve 14 aylıktan beri tek uyku
ssemashn Deletedmom0099 kac aylik ? Bende o tarz 2 uyku yaptırıyordum 12 de gece uykusuna yatıyordu. Gece uykusunu erkene çekebilmek için tek uykuya düşürdük son 2 3 haftadır tek uykuyla 10 bucuk 11 gibi uyutuyorum
minikannesii @ssemashn emerek uyuyor sallamıyorum zaten sevmiyor sallanmayı bazen emerek tam dalmadıysa ayağımda bi iki sallayıp yatağına koyuyorum ama asla ayıkken sallayarak uyumaz
ssemashn minikannesii bizimkide babasından sallanıyor uyuyor ama bana gelince sallandirmiyor emmek istiyor yani sakince emip uyusa okey ama resmen mahvediyor goguslerimi zaten cok süt gelmiyor zevkine emiyor 🤦♀️
Deletedmom0099 Cgdmltr93 evet hatta bu aralar biraz daha fazla, yürümeye başladı fazla yoruluyo galiba 😂
Ghtyr ssemashn Evet çünkü biz gece uykusuna 10 10 bucuk geçiyoruz sabah kalkış 9 bucuk 10 erken kalkmadigi icin tek uyku yetiyor artik
ssemashn GokturkAlp hayır gunduz uykusuna direniyor genelde ve tek uyku yaptığım halde 🤦♀️ Gece çok direnmeden uyuyor genelde
ssemashn Deletedmom0099 ne guzel keske benimki de çift uyku istese ben tekine bile zor bela uyutuyorum 😔
ssemashn Aselinannesii6 ne güzel bende keske alıştırabilsem yanımda yatarak uyutmaya 😔 yanina yatar yatmaz hemen emmek istiyor benimki ve cok farklı şekillerde emiyor yani sakince yanıma yatarak değil 🙄
Aselinannesii6 ssemashn kararlı olursanız alışıyolat evet zor oluyor biizmki 1 saatten fazla ağladığı da oldu meme diye ama vermedim dikkatini dağıtmaya çalıştım hep öyle öyle derken şimdilerde 10 dk da uyuyor 👌🏻