homosapiens Aneslina tüberkül dedikleri şey net gözükmüyor ki benım kızımda netti ve ben 11. Haftada gördüm kız olduğunu
Nilaraaaa Aneslina off boyle sacma seylere inanmayip 4 hafta daha bekleseniz zaten ogreneceksiniz cinsiyetini
Aneslina mustafayamaninannesi aaa inşallah ya 😍 bir tane dünyalar güzeli kızım var bir de erkek nasip etsin rabbim. Nuba göre mi baktınız ☺️
mustafayamaninannesi Aneslina allah bağışlasın inş sağlıkla gelsin nuba göre bakmadım ama çıkıntı var oğlumunda ultrason resmî bu şekildeydi 12. Haftada
homosapiens Aneslina benim kızımın tel de durmuş olsaydı o hafta da ki ultrason fotosu atardım buraya çok netti ve açısı göZüküyordu
Aneslina homosapiens https://imgyukle.com/i/zqi5U https://imgyukle.com/i/zqcqj https://imgyukle.com/i/zqg7o
mustafayamaninannesi Aneslina bacak arasına bakınca da kız gibi geldi canım bizimki böyle değil daha çıkıntılıydı dr kız erkek olabilir bişey demedi mi bizim 12. Haftada belli olmuştu cinsiyeti
homosapiens Aneslina sırtüstü nuba göre ama o kısımında net olması lazım bi googledan bakın anlarsınız beni o haftalarda çıkıntı kız bebekte de oluyor önemli olan açısı yani orda çıkıntı var erkek dersek atmasyon olur
Aneslina homosapiens peki anladım dediğinizi 🙈 doktorum kızımda bana erkeğe benziyor demişti sonra kız dedi zaten kızım oldu. Bu bebeğim de de kız olma ihtimali daha yüksek dedi bakalım merakla bekliyorum umarım kalbimizden geçen olur duanıza talibim💖
Gulsen4224 Aneslina Ben artık çözmüşüm cnm yapılarını momda baka baka bebeklere iyice kavradım genelde de tutuyor😚