Kızlar 15 gün önce doğum yaptım ve sağlık ocağım genel test istedi kan verdim .. bugun sonuçları aldım her şey normal ama crp değeri yüksek hiç böyle sonuç çıkan oldu mu (sezeryanla doğum yaptım bu arada) aile hekimde doğru düzgün bir şey demedi doğumdandır dedi ama merak ediyorum ..