Mel01 Oğlum 5 aylık normalde duşta yıkayıp sonra kuruluyordum bugün içini kulak çubuğunu yağa batırıp hafif temizledim acaba temizlemeli miyim yoksa bırakmalı mıyım?
Mom0911 Mel01 daha hiç temizlemedim korkarım ya 🥺 kulağını temizlerken bile elim titreyerek temizliyorum
GokturkAlp Mel01 Ben hiç temizlemem ki, duşta liflerken göbeğini de liflerim su tutarım. Göbek deliği tertemiz. Pamukçuk falanda olmuyor.
Mel01 Mora Mom0911 GokturkAlp Banyoda yıkıyorum ama içim rahat etmedi bugünde o şekilde temizledim 🥲 göbeği biraz içe doğru olduğu için sanırım tam temiz değildi şimdi pırıl pırıl ama azıcık kızarmış korktum ilk ve son olsun buda 🥲 hepinize teşekkür ederim 💐