Oğlumun kışın 1.5 yaşında 5 di ferrritin değeri ilaç içmişti 11 e çıkınca doktor gayet iyi yeter demişti 2 yaşında 14 çıkmış iyi mi kotu mu doktora haftaya gostercem. Normal değer aralığında değil gözüküyor sistemde ama doktor 11 e 6 ay önce normal demişti anlamadım bilemedim .