Kızlar bugün bebeğim 8 günlük 3 günlükken kontrole gittik sarılık suphesiyle kan verdik degerimiz 16 cıktı doktor bol bol emzirceksin ve beyaz ışıkta uyutcaksin dedi dün kontrol amaçlı acile götürdük sonuc yine 16 düşüş yok bugün sabah doktoruna götürün dediler rutin kontroller yapıldı gece kan alındığı için bugün almak istemedi ama yarın yine çağırdı bebeğinde sarılık problemi olanlar nasıl bir tedavi yöntemi izlediniz lütfen yardımcı olurmusunuz.