Pamuuk Bebek deterjanları asla leke çıkamıyor özellikle gıda artıklarını beyazların bir süre sonra rengi kaçıyor ne zamana kadar bebek deterjanı kullanılmalı
Cicek_Gokce46 Pamuuk oğlum 7 aylık olucak 2 gün sonra ben 2 aydır kullanmıyorum çünkü egzama yaptı hepsi şuan kendi çamaşırlarımızı yıkadığım ile yıkıyorum Bi sıkıntı yok şükür zaten kendi kıyafetlerimizden ayrı yıkıyorum onunkini ve ütülüyorum
Happygirl8 Pamuuk ben makineye atmadan önce elimde bulaşık detarjanıyla çitileyip biraz durulayıp öyle atıyorum yine de baya gidiyo lekeler 😊😆
LadyMarmalade Pamuuk eğer komple beyazsa çamaşır suyunda bekletip öyle yıkıyorum lekeleri kalmıyor 15 aylık hala kendi deterjanıyla yıkıyorum
Pamuuk Cicek_Gokce46 bende aynı şekilde yapıyorum omonun beyazıyla yıkadım gene ayrı yıkadım çamaşırlarını hem bembeyaz oldu hem leke falan kalmadı
Pamuuk Happygirl8 deniyim beyazlarında ki lekelere hafif çamaşır suyu döküp elimde yıkayıp öyle atıyordum ama yok beyaZlar da ağarma oluyor hep