Srpslk Arkadaşlar 3.5 aylık bebeğim var prematüre doğdu 3 aya kadar kakasını yapardı günlük şimdi yapmıyor 7 8 gün cocuk catlıcak gibi oluyor duphalac surup verdi doktor ona rağmen yapmadı sonra aşırı ıkınıp huzursuz olduğu icin lavman yaptılar sonrasında bir hafta yaptı 4 gündür ilaca rağmen yapamıyor. Varmı verdiğiniz baska ilac zeytinyağı masaj herşeyi yaptım denenebilecek
Kelebekkk34 Srpslk duphalac kullandık bizde günde 1 kere veriyodum olmadı 2 kere verdim olmadı dahada dozu arttır dedi doktor 4 kere veriyorum çözülüyo onla çok şükür sizde dozu arttırsanız belki işe yarar
Egesmom05 Srpslk gliserin kansuk diye bir fitil var çok kötü olursa ondan yapıyorum ben. Doktorum kayısı suyu önermişti evde kendim hazırlayıp içiriyordum bir de mama ya da süte zeytinyağı koyup içirmek. Ve masaj yapıyorum karnına uzun uzun bu şekilde
Srpslk Kelebekkk34 1.5 veriyorduk 2.5a cıkardı yine fayda yok arayıp soracağım ama midesi bulanıyor artık cocuğun dozu fazlalaştırncada bi yan etkisi olurmu diye korkuyorm nereye kadar böyle ilacla yapacak cok üzülüyorum
Srpslk Egesmom05 sadece anne sütü alıyor o yüzden kayısı suyu falan veremeym cok kücük daha zeytinyağıda denedim kayısıyı kendim yedim ictim tık yok
Srpslk Egesmom05 lavman ve fitile alıştırmak istemiyorum bağırsakları gelişmedpi icin fitili henüz önermedi zateın bize uyarmakta istemiyorum sakıncalıymış
Kelebekkk34 Srpslk allah şifa versin düzene girmesi için veriyorum bende uzun zamandır ancak düzeldi, bizimki kan ilacından olmştu onla kabızı öğrendik daha vermiyorum siZinkinin sebebide bulunur inşallah, tekrar geçmiş olsun🙏🏻
Miniknur Benimki 15 -16 gün yapmıyordu ama rahattı. Ikınıp sıkılmıyordu. Uyarma ile de yapmıyodu. Süt ve süt ürünü kuruyemiş yemedim 1 ay sonunda etki etti her gün yapmaya başladı. Gastroentoloji bu alanda uzman. O bölüme gidin. Biz 3 ay zaman kaybettik çıcuk doktorları ile. Cerraha bile gitmiştik popo deliği mi dar diye. Boşuna bebeğime işkence oldu
Srpslk Miniknur aynen banada sizin dediğiniz bölümü söylediler ama öncesinde yapıyordu zaten tüketmiyorum o ürünleri ama yinede oraya götüreceğim inş benimki ıkımıyor bağırıyor
Miniknur Srpslk Benimkide ilk 1,5 ay yaptı hemde her bezine yaptı. Birden oldu bizde de. Yoğurt peynir hiçbir şey yememeniz lazım
Srpslk Kelebekkk34 amin hepimizinkine anne sütü alam kabız olmazms zaten katı değil ama süre cok uzun demir ilacı özel bi marka kullanıyorum o kabız yapmıyor ama bilmiyorum artık sebebini doktotlar erken doğup bağrsağın gelişmemesine bağlıyor
Srpslk Miniknur onun icin kakasına falan tahlil yaptılar ama bir sıkıntı cıkmadı zaten kalsiyumu fazla olduğu icin epey tüketmedim ama bilmiyorum çocuk gastenterolojiye götüreceğim inşallah sağolun