Çelik tava ve tencere en sağlıklısı. Yapışmaması için tek püf noktası tavayı ya da tencereyi çok iyi ısıtmak gerekiyor, içine yağ ekledikten sonra da yağın ısınmasını beklemek gerekiyor. Sonra yapışmıyor.
tavalarda omlet yapıyorum zerre yapışma olmuyor.