Syr Bebeğimin burnu akıyor ve sürekli hapşırıyor. Arada öksürüyor. Ben hastaydım bi haftadır benden geçmiş olabilir yada üşüttü mü bilmiyorum. Anne sütü alıyor. Şu an çok şükür ateşi yok ama neler yapabilirim nasıl giydirmeliyim bilemiyorum.
Ozgenur45 Syr geçmiş olsun canım senden geçmiş de olabilir üşütmüşte olabilir bol bol emzir terini sürekli kontrol et teri soğumasın ateşi falan yoksa korkma inşallah hemencecik atlatır
Ozgenur45 Syr havalar sıcak canım terini sil sürekli kontrol et teri soğumasın daha çok üşütmesin 💕☺️
Syr Ozgenur45 teşekkür ederim bebek küçük olunca bişey gelmiyor elden. Ateş olmayınca da hemen doktora götürmek istemedim.