Burcubkb Doğum yaptım 3 ay olucak ama geceleri özellikle sabaha kadar aşırı terliyorum yüzümden damlalar akıyor resmen yaşayan varmı kızlar
Kk41 Burcubkb Kasımda doğum yaptım bütün gece su içinde kalıyordum. Hele bu sıcaklar da daha da normal
Burcubkb baharberkay inşallah geçer bu kadar terlemek normal değil diye düşünüyorum Hudaaa26 ben sabaha kadar 3 kere üst değiştiriyorum sırılsıklam oluyor üstüm dr gitmeyi düşünüyorum artık
Hudaaa26 Bende 18 ağustosta dogum yaptım bugün behegim 8 günlük ve bende aynı dertten yakınıyorum gece uykuları zaten yok bir iki saat uyuyorsam o kadar ama sabaha kadar kan ter içinde kalıyorum sırılsıklam uyanıyorum sabahları