Mirayyyy kıyamam ya. 😕 hamilelikte dördüncü Aydan itibaren bebek için süt üretimine başlıyor vücut. Emen bebeğiniz varken tekrar hamile kalmışsınız ya, kolostruma çeviriyormuş süt. Bebeğiniz emmeye devam etmek isterse siz yine de sürdürün emzirmeyi. İnstagramda AyseEbe, Gültenebe, Emziren anne, İzmir emzirme danışmanı, Güncelanne, Hekimanne... facebookta emzirme sanatı, emzirme akademisi... kimin hesabına isterseniz bakın Hepsi hamileyken benek emzirilebileceğine dair şeyler yazar. Yine de son karar sizin tabi. Sağlıkla büyüsün bebekleriniz. 🙏