Merhaba 40 günlük bebeğim eşim ve ben covid olduk. Bebeğimi maskeyle emziriyorum. Emzirip altını değiştirip yatağına koyuyorum. Bu bana çok acı veriyor. Korktuğun için çok fazla sarılamıyorum. Evladımı kucaklayamıyorum. Bebeğimde emerken sanki maskeli görünce beni kendini kötü hissediyor. Bebeği ile covid geçirenler bana fikir verebilir misiniz lütfen. Bebeğinizle kucaklaşıyormuydunuz bu durumda. Gerçekten göz yaşlarım istemsizce süzülüyor yavrumu sevmek istiyorum