Emilya_97 Islak mendilini de bezinide doğduğundan beri kullanıyorum oğlum sekiz aylık , kilot bez nasıl acaba oda kullnslimi kilot bezini kullanamdim hiç , ıslak mendili güzel bu arada ben kalainligini falan beğeniyorum öyle ince sümük gibi degil bnce tabi başka markaları bilmiyorum onlarınki nasıldır