Tirtil35 bende çınarlıda doğum yaptim irmak hanim=pişmanlık hayatımda bu kadar suratsiz ilgisiz kotu bir doktor görmedim kimseye tavsiye etmem onun yüzünden bebegim yok yere fototerapi alcakti taki sinan beyle tanisana kadar saatlerce ağladım onun yuzunden ve bunu söyleyen tek ben değilim bir cok arkadaşım da aynı düşüncede