zeynep-1206 Merhaba hanımlar🍀 bikaç gündür rahatsızım serum ve ilaçla idare ediyorum. Test negatif ama baya agır bir gribim. Gelelim olaya.. kızım 26 aylık cook cok hareketli ve buara anlamadıgım sekılde huysuz. Oda gripti burnu vs akıyor ama şükür benım kadar değil🙏🏻 kızlar kendimi çok farklı hissediyorum belki dinlemediğimden belki hastalıgın yorgunlugunun ustune gelmesinden ama kızımla bir saniye bile ilgilenmek istemiyorum 🥺 oda hep tepemde😃😳 tabi etkilenmesin diye agzımda maske oyun vs oynuyorum sohbet ediyorum ama.. içimden gelerek değil . Babannesinde duruyordu bitek onda da durmuyor çünkü bence yenı nesıl cocuklar öyle babanne anneanneyle durcak gibi değil. Yarım gün krese gondermeyı dusunuyorum? Fikirlerinizi almak isterim
Morfrenk zeynep-1206 neden olmasın, biz 10.5 aylığız ama bende isterdim o aylarda göndermek, biraz sende kendine gelirsin en azından sana vakit kalınca, çocuğuna ayırdığın vakitte daha verimli geçer, deşarj olursun
Guligul zeynep-1206 oglum 20 aylik krese basladi. Sizinki tam benim baslatmayi dusundugum aydaymis aslinda bence super olur 👍
Aygnnezgii zeynep-1206 Kreşe yollayabilirsiniz sizde dinlenir kendinize vakit ayırirsiniz bebeğinizde sosyallesir
zeynep-1206 Morfrenk umarım🤍 bide maledef eşim asla dahil olmuyor zorla bi saat belki.. kahvaltıya gidiyoruz diyorum ki sende yedirsene cocuga biraz sen yap kahvaltını sonra ona yedir diyo😳 içinden gelerek dahil olmak yok